مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 08:402020-02-16بين الملل

دومین طوفان ظرف یک هفته در انگلیس/ دو جسد از دریا گرفته شد


ورود دومین طوفان طی یک هفته به انگلیس موجب صدور 64 مورد هشدار سیل شد و اجساد دو نفر تا کنون از درون دریا بیرون کشیده شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دومین طوفان در انگلیس طی یک هفته اخیر، موجب صدور هشدار وقوع سیل و اختلال در برنامه پروازها و حرکت قطارها شد.

به نوشته خبرگزاری اسوشیتد پرس ، طوفان دنیس که از روز شنبه وارد انگلیس شده است بارش شدید باران و بادهای قدرتمندی را به همراه آورده است.

ارتش انگلیس برای ساخت موانعی بر سر رواناب ها و تعمیر سازه های سیل گیر در یورکشایر وارد عمل شده است.

این در حالی است که بارش شدید باران، تاکنون  موجب جاری شدن سیل در نواحی مختلفی از منطقه یورک و طغیان رودخانه اوسک در منطقه بریکان شده است.

بن والاس وزیر دفاع انگلیس در این باره گفت: نیروهای مسلح ما آماده اند تا به مقامات و جوامع محلی در هرکجا که لازم باشد کمک برسانند .

روز شنبه دو جسد از درون دریا بیرون کشیده شدند که به گفته مقامات محلی، مرگ آن ها مشکوک نیست و احتمالاً در اثر طوفان به درون آب افتاده بودند.

طوفان دنیس در حالی وارد انگلیس شده است که تنها چند روز از درنوردیدن این کشور توسط طوفان سیارا می گذرد و اشباع بودن زمین از آب خطر وقوع سیل های گسترده در روز یکشنبه را بالا برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین طوفان ظرف یک هفته در انگلیس/ دو جسد از دریا گرفته شد

دومین طوفان ظرف یک هفته در انگلیس/ دو جسد از دریا گرفته شد