مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 08:002020-02-16سياسي

مردم با انتخابی در تراز انقلاب، مجلس را به ریل اصلی بازگردانند


مردم به نماینده ای رای دهند که فساد ستیز و ضد اشرافی گری باشد و از کنار مردم بودن و با فقرا و مستضعفین نشست و برخاست کردن لذت می برد نه اینکه از پشت شیشه های دودی و در اتاقش تصمیم گیری کند.

- حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تاکید بر برگزاری انتخاباتی پرشور و گسترده در 2 اسفندماه اظهار داشت: مردم همواره نشان داده اند که پای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده و نشان دادند که ذره ای از مسیر اصلی نظام فاصله نگرفته اند و قطعا در 2 اسفند هم با حضور پرشور و گسترده، نمایندگانی را به مجلس می فرستند که از آرمان های جمهوری اسلامی حمایت کنند.

  وی افزود: متاسفانه برخی از مسئولین از مسیر اصلی انقلاب فاصله گرفته اند ولی باید با تشکیل مجلس در تراز انقلاب اسلامی، دولت و بخش های دیگر را به ریل اصلی باز گردانیم.

  نماینده مردم محلات در مجلس تصریح کرد: وظیفه مدیران و مسئولان خدمت بیشتر و بی منت به مردم عزیز ایران است لذا باید حواشی کم شده و به فکر کار و تلاش باشند ضمن اینکه کسانی که هر روز حاشیه سازی می کنند و امتحان خوبی از خود به جای نگذاشته اند مسبب وضعیت اقتصادی و معیشتی فعلی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با انتخابی در تراز انقلاب، مجلس را به ریل اصلی بازگردانند

مردم با انتخابی در تراز انقلاب، مجلس را به ریل اصلی بازگردانند