مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 08:002020-02-16سياسي

یک نماینده مجلس نباید در امور اجرایی دخالت کند


عضو هیئت داوری حزب اتحاد ملت ایران اسلامی منطقه اصفهان گفت: هر کاندیدایی که قصد دارد وارد مجلس شود باید یک دوره شرح وظایف نمایندگان مجلس را خوانده باشد.

- ایسنا/اصفهان عضو هیئت داوری حزب اتحاد ملت ایران اسلامی منطقه اصفهان گفت: هر کاندیدایی که قصد دارد وارد مجلس شود باید یک دوره شرح وظایف نمایندگان مجلس را خوانده باشد.

هادی یزدانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اینکه چرا مردم باید از حق رأی خودشان استفاده کنند، اظهار کرد: بدون شک حضور مردم در هر انتخاباتی می تواند اتحاد و همدلی را در کشور در پی داشته باشد و هر وقت فرایند انتخاباتی و مفهوم انتخاباتی شکل بگیرد مردم در انتخابات شرکت می کنند.

مفهوم انتخابات این است که شما می توانید از بین چند گزاره انتخاب کنید و اگر این مفهوم شکل بگیرد و کسی از حق خودش برای انتخاب کردن بگذرد کاری بر خلاف خِرد فردی و جمعی انجام داده است.

وی در خصوص ویژگی های یک انتخاب درست و کاندیدای اصلح، گفت: هر کاندیدایی که قصد دارد وارد مجلس شود باید یک دوره شرح وظایف نمایندگان مجلس را خوانده باشد.

برای مثال نماینده ای داشته ایم که نمایندگی مجلس را با یک والی 500 سال قبل اشتباه گرفته است و در جزیی ترین مسائل اجرایی در سطح استان اصفهان دخالت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نماینده مجلس نباید در امور اجرایی دخالت کند

یک نماینده مجلس نباید در امور اجرایی دخالت کند