مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 07:452020-02-16سياسي

دشمن دنبال شخصیت زن نیست


دشمن دنبال شخصیت زن نیست و در بعد سیاسی اجتماعی و عبادی دشمن تلاش می کند فرهنگ عفاف و حجاب را از جامعه اسلامی بگیرد و فرهنگ غرب برای متلاشی کردن خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی ولنگاری فرهنگی را طراحی کرده است.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: دشمن دنبال شخصیت زن نیست و در بعد سیاسی اجتماعی و عبادی دشمن تلاش می کند فرهنگ عفاف و حجاب را از جامعه اسلامی بگیرد و فرهنگ غرب برای متلاشی کردن خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی ولنگاری فرهنگی را طراحی کرده است.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی شب گذشته در آیین گرامیداشت میلاد حضرت زهرا (س) با تشریح نقش و اهمیت زنان و مادران در پیروزی و تحکیم انقلاب اسلامی عنوان کرد: مشرکان به گمان باطل خود فکر می کردند که پیامبر اسلام (ص) دینش بعد از خودش از بین می رود، ولی خداوند متعال با نزول سوره مبارکه کوثر، این نوید را به پیامبر داد که شجره طیبه نبوت و امامت از نسل پیامبر از طریق حضرت زهرا (س) امتداد می یابد و در حقیقت مشرکان و کافران خودشان ابتر و مقطوع النسل هستند.

وی وجود حضرت زهرا (س) را قوت قلب و مایه آرامش پیامبر (ص) عنوان کرد و افزود: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی ها سیده زنان عالم لقب گرفته و یکی از القاب آن بانوی دو عالم، ام ابی ها است و آن حضرت همان کوثری است که خداوند تبارک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن دنبال شخصیت زن نیست

دشمن دنبال شخصیت زن نیست