مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 07:302020-02-16اقتصادي

نمایشگاه خانه مدرن در 120 غرفه در کرمانشاه برپا می شود


مدیر روابط عمومی نمایشگاه های بین المللی استان کرمانشاه، از برگزاری نمایشگاه خانه مدرن مبلمان و فرش در محل دائمی نمایشگاه های استان از 28 بهمن تا 2 اسفندماه جاری خبر داد.

-  حامد وفاپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: نمایشگاه فرش و خانه مدرن در راستای معرفی صنایع و توانمندهای کشور به مدت پنج روز در کرمانشاه برگزار می شود.

به گفته مدیر روابط عمومی نمایشگاه های بین المللی استان کرمانشاه، فرش و تابلوفرش، گلیم و گبه، انواع مبلمان راحتی، کلاسیک، استیل، ناهارخوری، سرویس خواب و مبلمان تختخواب شو، لوستر، تجهیزات آشپزخانه، کالای خواب و دکوراسیون و تزیینات داخلی منزل در این نمایشگاه در معرض نمایش عموم قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ها محصولاتی از هنرمندان و تولیدکنندگان استان های کرمانشاه، تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، همدان و کاشان با تخفیف 15 تا 20 درصدی در 120 غرفه در فضای 3 هزار متری به نمایش درمی آید.

  وفاپور، دسترسی آسان و بدون واسطه مصرف کنندگان به تولیدکنندگان، آشنایی تولیدکنندگان با سلایق و درخواست های مصرف کنندگان و دسترسی تولیدکنندگان به بازار مصرف کرمانشاه، ارائه و معرفی توانمندهای استان کرمانشاه در زمینه هنر فرش دستباف و تولید مبلمان و تبادل اطلاعات و ایجاد فضای رقابتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه خانه مدرن در 120 غرفه در کرمانشاه برپا می شود

نمایشگاه خانه مدرن در 120 غرفه در کرمانشاه برپا می شود