مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 07:202020-02-16سياسي

شعار بی طرفی در انتخابات باید عملیاتی شود/ تاکید بر امنیت و نظم در انتخابات


استاندار لرستان با بیان اینکه شعار بی طرفی در انتخابات باید عملیاتی شود، بر ضرورت امنیت و نظم در انتخابات تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید موسی خادمی در جلسه هیئت نظارت لرستان ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر با اشاره به جایگاه والای دخت نبی اکرم (ص) اظهار کرد: امیدوارم راه و بنیادی که حضرت فاطمه (س) پس از پیامبر اکرم (ص) باعث تداوم آن شد را بتوانیم ادامه دهیم.

در انتخابات مهم ترین موضوع مشارکت است وی با بیان اینکه نظارت مسئولیت سخت و سنگینی بوده که اعضای هیئت نظارت با ایثارگری برعهده گرفته اند، گفت: در انتخابات مهم ترین موضوع مشارکت است، به خصوص سطح بالای حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی که از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار لرستان شرایط امروز را متفاوت از گذشته دانست و افزود: در گذشته به بُعد داخلی مشارکت بیشتر توجه می شد، چراکه نشان می داد مردم معتقدند فرآیند تغییر و جابجایی مدیران را به روش انتخابات پذیرفته اند و این از اصول نظام جمهوری اسلامی است و انتخاب مسئولان از طریق انتخابات در قانون اساسی پیش بینی شده است.

خادمی با اشاره به اینکه انتخاب یک فرد اصلح به بهبود کارایی و کارآمدی نظام کمک خواهد کرد، گفت: در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، سیاست خارجی و…، قدرت و کارایی نظام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار بی طرفی در انتخابات باید عملیاتی شود/ تاکید بر امنیت و نظم در انتخابات

شعار بی طرفی در انتخابات باید عملیاتی شود/ تاکید بر امنیت و نظم در انتخابات