مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 07:002020-02-16اقتصادي

هوآوی در صدر پرفروش ترین های بازار گوشی های هوشمند 5G


گزارش منتشر شده از طرف شرکت تحلیل گر Strategy Analytics نشان می دهد در سال 2019 میلادی، هوآوی بیشترین سهم از بازار گوشی های هوشمند مجهز به فناوری ارتباطی 5G را به خود اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام هواوی، بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده از شرکت تحلیل گر Strategy Analytics، میزان عرضه گوشی های هوشمند مجهز به قابلیت ارتباطی 5G در سال 2019 میلادی به عددی حدود 19 میلیون دستگاه رسیده است.

این رقم، بالاتر از چیزی است که پیش از این تخمین زده شده بود.

با استناد به این گزارش، هوآوی در جایگاه اول لیست عرضه گوشی های هوشمند 5G قرار دارد و موفق شده حدود 37 درصد از سهم این بازار را به خود اختصاص دهد.

Ken Hyers ریاست Strategy Analytics با اشاره به این گزارش می گوید: میزان عرضه گوشی های هوشمند مجهز به قابلیت 5G از صفر دستگاه در سال 2018 میلادی، به 18.

7 میلیون دستگاه در سال 2019 میلادی رسیده، تقاضا برای گوشی های هوشمند مجهز به فناوری ارتباطی 5G، بسیار بالاتر از اکثر پیش بینی ها و البته انتظارات بوده است.

رقابت تنگاتنگ بین برندها در کشور چین و تسهیلات مناسبی که در کره جنوبی به اپراتورهای همراه اعطا شده، از دلایل اصلی برای افزایش تولید این گوشی های هوشمند محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوآوی در صدر پرفروش ترین های بازار گوشی های هوشمند 5G

هوآوی در صدر پرفروش ترین های بازار گوشی های هوشمند 5G