مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 06:552020-02-16بين الملل

حمیمیم: گذرگاه ها و ایست های بازرسی برای تخلیه ادلب از غیرنظامیان آماده شده اند


مرکز آشتی روسیه در سوریه از آماده سازی گذرگاه ها و ایست های بازرسی جدیدی جهت کمک به تخلیه منطقه کاهش تنش ادلب از غیرنظامیان خبر داد.

- مرکز آشتی روسیه در سوریه از آماده سازی گذرگاه ها و ایست های بازرسی جدیدی جهت کمک به تخلیه منطقه کاهش تنش ادلب از غیرنظامیان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، مرکز آشتی روسیه در سوریه (حمیمیم) با اعلام آماده سازی گذرگاه ها و ایست های بازرسی جدید جهت تسهیل خارج کردن غیرنظامیان از منطقه کاهش تنش ادلب، از رهبران گروه های مسلح خواست از اقدامات تحریک آمیز مسلحانه دست برداشته و سازش مسالمت آمیز را در مناطق تحت کنترل خود آغاز کنند.

ارتش روسیه پنج شنبه گذشته اعلام کرد، براساس توافق روسیه و ترکیه در ادلب که تحت کنترل هیئت تحریر الشام (النصره سابق) و دیگر گروه های تروریستی با نفوذ کمتر در شمال غرب سوریه است، آتش بس وارد مرحله اجرا شد.

آتش بس در حالی برقرار شد که مناطق حومه ادلب شاهد بزرگترین موج آوارگی در دو سال گذشته هستند و رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه به تازگی مدعی شده که ارتش های سوریه و روسیه و نه تروریست ها غیرنظامیان را در استان ادلب هدف قرار دادند و ترکیه پس از این هیچ گونه نقض آتش بس در ادلب را نخواهد پذیرفت، در مقابل ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمیمیم: گذرگاه ها و ایست های بازرسی برای تخلیه ادلب از غیرنظامیان آماده شده اند

حمیمیم: گذرگاه ها و ایست های بازرسی برای تخلیه ادلب از غیرنظامیان آماده شده اند