مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 06:302020-02-16ورزشي

منتظر پاسخ فدراسیون جهانی شنا هستیم/ لغو مسابقات قطعی است


دبیرکل فدراسیون شنا در واکنش به پیشنهاد فدراسیون جهانی مبنی بر اعزام قهرمان بازی های آسیایی 2018 به مسابقات المپیک 2020 گفت: نامه نگاری های خود را آغاز کرده ایم و منتظر پاسخ هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرباره مشکل پیش آمده برای تیم ملی واترپلو گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا، نه تنها رشته شنا، شیرجه و واترپلو، بلکه سایر کشورهای دیگر نیز دچار این مشکل شده اند از جمله تیم ملی هندبال زنان چین که نتوانست در رقابت های انتخابی المپیک شرکت کند و کشور میزبان، تایلند را جایگزین چین کرد.

در واترپلو نیز تیم چین یکی از تیم های حاضر در قزاقستان است و به دلیل بیماری کرونا، دولت قزاقستان به چینی ها ویزا ارائه نداد.

دبیرکل فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در پاسخ به این سؤال که لغو مسابقات انتخابی المپیک قطعی شده است یا خیر؟ افزود: مسابقات از طرف کشور میزبان لغو شده است.

کنفدراسیون آسیا نیز با ارسال ایمیلی به فدراسیون، لغو مسابقات را اعلام کرد.

با توجه به زمان کم باقی مانده، جایگزین کردن کشور میزبان رقابت ها بسیار کم است.

پیشنهاد دوم آن است که قهرمان بازی های آسیایی 2018، جواز حضور در المپیک را کسب کند وی تأکید کرد: فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو نامه نگاری های خود را با فدراسیون جهانی آغاز کرده است اما به دلیل تعطیلات روزهای شنبه و یکشنبه، هنوز پاسخی دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتظر پاسخ فدراسیون جهانی شنا هستیم/ لغو مسابقات قطعی است

منتظر پاسخ فدراسیون جهانی شنا هستیم/ لغو مسابقات قطعی است