مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 06:252020-02-16بين الملل

شی جینپینگ: مبارزه با ویروس جدید نباید نظم اجتماعی و اقتصادی چین را مختل کند


رییس جمهوری چین اوایل ماه جاری میلادی به مقام های ارشد این کشور گفته بود که چین بایستی تمام تلاش خود را به کار گیرد تا کنترل و نظم اقتصادی و اجتماعی را همزمان با مبارزه علیه شیوع ویروس کرونا حفظ کند.

- رییس جمهوری چین اوایل ماه جاری میلادی به مقام های ارشد این کشور گفته بود که چین بایستی تمام تلاش خود را به کار گیرد تا کنترل و نظم اقتصادی و اجتماعی را همزمان با مبارزه علیه شیوع ویروس کرونا حفظ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، شی جینپینگ، رییس جمهوری چین در جمع مقام های ارشد این کشور در سوم فوریه گفته بود که بایستی از یک وحشت که می تواند به فجایع دومی بدل شود، جلوگیری کرد.

رییس جمهوری چین همچنین گفت که تلاش ها برای مهار ویروس جدید کرونا از حدش گذشته و زیادی پیش رفته و تهدیدی برای اقتصاد کشور محسوب می شود.

شیوع این بیماری بزرگترین آزمون برای رییس جمهوری چین است که چگونه در عین حفظ اقتصادی که در پایین ترین سطح خود در سه دهه گذشته قرار دارد، با این بیماری مرگبار مقابله کند.

سخنرانی شی جینپینگ در سوم فوریه در کمیته تحقیق و تفحص حزب حاکم چین به صورت کامل روز شنبه در ژورنال حزب کمونیست منتشر شد و نشان می دهد که وی چگونه به مقام های این کشور تاکید کرده تا سیاست هایی را در راستای حمایت از اقتصاد در عین کنترل گسترش و شیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شی جینپینگ: مبارزه با ویروس جدید نباید نظم اجتماعی و اقتصادی چین را مختل کند

شی جینپینگ: مبارزه با ویروس جدید نباید نظم اجتماعی و اقتصادی چین را مختل کند