مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 05:302020-02-16دانش

تبیین نقش کلیدی 3 بانو در 3 پروژه ماهواره ای


با برگزاری اولین رویداد زنان در صنعت فضایی؛ نقش 3 بانو در پروژه ماهواره های ناهید1 ، پیام دانشگاه امیر کبیر و دوستی دانشگاه شریف تبیین می شود.

- با برگزاری اولین رویداد زنان در صنعت فضایی؛ نقش 3 بانو در پروژه ماهواره های "ناهید1"، "پیام" دانشگاه امیر کبیر و "دوستی" دانشگاه شریف تبیین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه علیمردانی دبیر اولین رویداد زنان در صنعت فضایی ایران، اهداف برگزاری این رویداد را معرفی نقش زنان در توسعه علمی و فناوری حوزه فضایی کشور و دستاوردهای آنها در این عرصه، صیانت و تقویت نقش زنان در عرصه های علمی، پژوهشی و آموزشی، اعتماد سازی بیشتر برای توسعه همکاری بانوان در حوزه های تخصصی طراحی و ساخت فضا پیما، توانمند سازی بیشتر و افزایش خودباوری بانوان در تعامل با سایر بازیگران حوزه فضایی و نهادینه شدن نقش زنان در ساختار تشکیلات فضایی کشور برشمرد.

وی ادامه داد: در رویداد حاضر نیز زنان متخصص و فناور از دانشگاه های صنعتی امیرکبیر، صنعتی شریف، سازمان فضایی، پژوهشگاه هوا فضا، پژوهشگاه ارتباطات و پژوهشگاه فضایی ایران حضور دارند و به بیان نقش و ماموریت خود در طراحی و ساخت ماهواره و سازه های فضایی و زیر سیستم های مختلف آن و خدمات فضا پایه و همچنین زیست فضا، برنامه ریزی و کنترل پروژه و استارتاپ می پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین نقش کلیدی 3 بانو در 3 پروژه ماهواره ای

تبیین نقش کلیدی 3 بانو در 3 پروژه ماهواره ای