مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 05:202020-02-16حوادث

زنگ هوشمند در مقابله با دزدان موفق نیست


نتایج یک بررسی در مورد زنگ های هوشمند رینگ نشان می دهد که این زنگ ها در مقابله با دزدان موفق نیستند و دوربین های آنها نمی توانند به خوبی جنایتکاران را تشخیص دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، تصاویر ویدئویی که توسط زنگ های هوشمند رینگ ضبط شده و برای پلیس ارسال می شوند، کیفیت و کارآیی لازم را ندارند و تحقیقاتی که توسط ان بی سی نیوز در این زمینه انجام شده ثابت می کند پلیس چندان از آنها برای یافتن دزدها و دستگیری آنها استفاده نکرده است.

  از مجموع 40 نهاد قضایی و پلیسی که در جریان این بررسی با آنها گفتگو شده و اطلاعاتی را از طریق دوربین های رینگ دریافت کرده اند،تنها 13 نهاد اعلام کرده اند که بر مبنای تصاویر دوربین های رینگ موفق به دستگیری دزدان و جانیان شده اند.

از این 13 نهاد 2 نهاد هم تنها موفق به حدس و گمان هایی خام و نه قطعی شده اند.

نکته جالب اینکه علیرغم بی کیفیت بودن تصاویر زنگ های رینگ،هیچ یک از سازمان های قضایی و امنیتی و پلیسی حاضر نشده اند در این زمینه گزارشی تهیه کرده یا شرکت رینگ را در جریان قرار دهند.

رینگ پیش از این مدعی شده بود ارتقای کیفیت زنگ های هوشمند این شرکت و به خصوص دوربین های آنها به کاهش 55 درصدی دزدی در محله های لس آنجلس منجر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ هوشمند در مقابله با دزدان موفق نیست

زنگ هوشمند در مقابله با دزدان موفق نیست