مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 05:152020-02-16پزشكي

30 درصد رادیولوژیست های کشور زن هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به وجود حدود سه هزار رادیولوژیست در کشور، گفت: 30 درصد این رادیولوژیست ها را زنان تشکیل می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا زالی، در نشست با اعضای هیئت مدیره انجمن رادیولوژی ایران، حضور30 درصدی زنان در بین رادیولوژیست های کشور را نشانه توانمندی زنان عنوان کرد و افزود: پیش بینی می شود در آینده نزدیک، بیش از 40 درصد رادیولوژیست های کشور را زنان تشکیل دهند.

وی با اشاره به گذشت حدود پنج دهه از زمان تشکیل انجمن رادیولوژی این انجمن را یکی از قدیمی ترین انجمن های علمی کشور عنوان کرد و گفت: انجمن های صنفی و علمی کشور، دارای ظرفیت هایی بالقوه و بی نظیرند.

زالی، بهره گیری از این انجمن ها را بهره گیری از ظرفیت های ملی توصیف کرد و گفت: بسیاری از شرایط خاص حاکم در دانشگاه ها همچون وجود بروکراسی و قوانین متعدد، در انجمن های علمی از جمله انجمن رادیولوژی دیده نمی شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیهد بهشتی تاکید کرد: تعامل و اتصال انجمن رادیولوژی با دانشگاه می تواند فرصتی استثنایی را ایجاد کند.

زالی بر ضرورت انعقاد یک تفاهم نامه رسمی برای تحقق ارتباط ارگانیک بین انجمن رادیولوژی ایران و دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد رادیولوژیست های کشور زن هستند

30 درصد رادیولوژیست های کشور زن هستند