مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 04:502020-02-16پزشكي

کرونا تاکنون وارد ایران نشده است/ پخت خوب غذا، ویروس را از بین می برد


فوق تخصص بیماری های ریوی در کرمانشاه گفت: سازمان بهداشت جهانی هر کشور را مکلف در گزارش موارد مثبت این نوع بیماری کرده، خوشبختانه تاکنون مورد ثابت شده ای در ایران گزارش نشده است.

- علی معینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص بیماری کرونا ویروس، اظهار داشت: نخستین بار 30 دسامبر 2019 یک فرد در بازار ماهی فروشان شهر ووهان در چین مبتلا به بیماری شدید تنفسی که شبیه آن نبوده، می شود و نخستین مرگ و میر این بیماری نیز برای نخستین بار در چین گزارش شد.

فوق تخصص بیماری های ریه در کرمانشاه ادامه داد: تاکنون بیش از یک هزار و 400 نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

وی ادامه داد: ویروس از خانواده کرونا است تاکنون شبیه این ویروس نبوده، منبع این ویروس به نظر می رسد در حیوانات باشد مانند حیوانات زنده دریایی، البته این انتشار در آن جا صورت گرفته ولی هنوز به طور قطع سازمان بهداشت جهانی آن را تایید نکرده است.

معینی در توضیح شائبه ایجاد شده در مصرف آبزیان، گفت: در مورد نوع غذایی که ما مصرف می کنیم با دیگر مناطق تفاوت هایی وجود دارد پخت غذا که ویروس را از بین می برد بین ایرانیان بیشتر صورت می گیرد، غذایی که خوب پخته شود آلودگی آن بین می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا تاکنون وارد ایران نشده است/ پخت خوب غذا، ویروس را از بین می برد

کرونا تاکنون وارد ایران نشده است/ پخت خوب غذا، ویروس را از بین می برد