مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 04:152020-02-16پزشكي

هیچ موردی از کرونا ویروس در سیستان وبلوچستان گزارش نشده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تاکنون موردی از کرونا ویروس در سیستان وبلوچستان گزارش نشده و اقدامات پیشگیرانه این دانشگاه صرفا برای حفظ و ارتقاء آمادگی نظام سلامت در استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، محمد هاشمی شهری اظهار داشت: تعیین راهبردهای مدیریتی در زمینه بیماری کرونا، هماهنگی و برنامه ریزی برای مشارکت مؤثر همه سازمان ها و نهادهای درگیر در موضوع، آموزش های تخصصی برای کارکنان بهداشت و درمان و توانمندسازی همکارانمان در زمینه پیشگیری، شناسایی و ارائه خدمات مراقبتی به بیماران احتمالی، تأمین تجهیزات حفاظت فردی برای افراد در معرض خطر در بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و آمبولانس های ویژه حمل بیماران احتمالی و پیش بینی دارو و تجهیزات مصرفی مورد نیاز بیماران از جمله اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه است.

وی افزود: در این گروه از بیماران هم مثل سایر عفونت های ویروسی عموماً از داروهایی استفاده می شود که عوارض عفونت مانند نارسایی ارگان های داخلی را کاهش می دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از حضور شبانه روزی و آمادگی مجموعه بهداشت و درمان در مبادی ورودی و پست های مراقبت مرزی خبر داد و گفت: همکاران ما تمامی افراد ورودی به کشور اعم از هموطنان ایرانی و اتباع کشورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ موردی از کرونا ویروس در سیستان وبلوچستان گزارش نشده است

هیچ موردی از کرونا ویروس در سیستان وبلوچستان گزارش نشده است