مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 بهمن 1398 ساعت 02:102020-02-15اقتصادي

عرضه 6 میلیون بشکه نفت خام و میعانات گازی این هفته در بورس / عرضه منظم است


نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی گفت: دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در مجموع 6 میلیون بشکه نفت خام و میعانات گازی در رینگ بین المللی بورس انرژی عرضه خواهد شد.

- امیرحسین تبیانیان، نماینده شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اینکه دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری به ترتیب میعانات گازی، نفت سبک و نفت سنگین در رینگ بین المللی بورس انرژی عرضه خواهد شد، گفت: هر یک از این محصولات به میزان 2 میلیون بشکه عرضه می شود.

به عبارتی در مجموع در هفته جاری 6 میلیون بشکه میعانات گازی، نفت سنگین و نفت سبک روانه رینگ بین المللی بورس انرژی می شود.

وی افزود: در قانون الزامی برای عرضه نفت خام و میعانات گازی در یک روز خاص از ماه وجود ندارد، اما برای آنکه پایداری و امنیت عرضه را حفظ کنیم، هفته چهارم هر ماه میعانات گازی، نفت سبک و سنگین را روانه بورس انرژی می کنیم.

این مقام مسؤول گفت: تاکنون 1 میلیون و 100 هزار بشکه نفت خام را از طریق رینگ بین المللی بورس انرژی به فروش رسانده ایم که همه این میزان در نیمه نخست سال جاری به فروش رفته است و تاکنون هیچ محموله میعانات گازی از این مجرا به فروش نرفته است.

تبیانیان برآیند شرایط فروش نفت و میعانات گازی در رینگ بین المللی بورس انرژی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 6 میلیون بشکه نفت خام و میعانات گازی این هفته در بورس / عرضه منظم است

عرضه 6 میلیون بشکه نفت خام و میعانات گازی این هفته در بورس / عرضه منظم است