مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 20:502020-02-15سياسي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


روایت متفاوت بانوی مکزیکی از حضرت زهرا (س)، توضیحات شهرداری درباره جمع آوری تبلیغات نامزدها، جایگزین هایی سالم تر برای چای، چند پرده از اصفهان 7 روز مانده به انتخابات، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (شنبه 27 بهمن ماه) را اینجا مشاهده می کنید: روایت متفاوت بانوی مکزیکی از حضرت زهرا (س) سوخی اینوخوسا کلین چند سال قبل، اسلام شیعی و ایران اسلامی را به عنوان راه زندگی و مسیر تکامل انسانیت خود برگزید، او از مسیری می گوید که نقطه آغازش عشق زمینی و عطش یافتن حقیقت بود.

توضیحات شهرداری درباره جمع آوری تبلیغات نامزدها/ به دستور فرمانداری عمل می کنیم مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری اصفهان گفت: شهرداری ها فضا را برای تبلیغات و ایجاد شور و شوق انتخاباتی ایجاد می کنند و دخالتی در جمع آوری تبلیغات غیر مجاز ندارند.

جایگزین هایی سالم تر برای چای دمنوش ها جایگزین هایی مناسب، خوش طعم و مفید برای چای هستند، هرکس می تواند با توجه به بیماری یا نیاز بدنی خود یا براساس فصل های سال از این نوشیدنی ها بهره ببرد.

چند پرده از اصفهان 7 روز مانده به انتخابات داستان عجیبی شده انتخابات امسال؛ برخی دم از تشریفاتی بودن می زنند اما فقط خاله خانباجی شان را روانه میدان نکرده اند و آقایان متولی انتخابات استان هم از یکسو د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته