مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 18:152020-02-15اجتماعي

تردد در تمامی محورهای استان اردبیل در جریان است


همه محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی رحمتی عصر شنبه در بازدید از عملیات برف روبی راه های روستایی شهرستان خلخال، افزود: در چند روز گذشته بیش از 26 هزار کیلومتر باند برف روبی در محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان اردبیل انجام شده است.

وی با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی راهداران همه محورهای استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد، ادامه داد: امدادرسانی راهداران به هزار و 111 خودروهای گرفتار شده در برف از شروع بارش های اخیر روی داده است.

رییس کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل با اشاره به استقرار اکیپ های راهداری در گردنه ها و محورهای مواصلاتی، یادآور شد: 110 اکیپ راهداری با 286 دستگاه ماشین آلات و 435 نفر نیروی انسانی در راهدارخانه ها، گردنه ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل مستقر بوده و با همه توان آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران عزیز هستند.

رحمتی با بیان اینکه راهداران در جاده های کوهستانی و روستایی استان جدال سختی با کولاک شدید برف داشتند، تصریح کرد: راه یک هزار و 200 روستای در استان اردبیل بازگشایی شده و عملیات برف روبی و بازگشایی راه 17 روستای مسدود در شهرستان های خلخال، کوثر، نیر و مشگین شهر با تلاش راهداران در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در تمامی محورهای استان اردبیل در جریان است

تردد در تمامی محورهای استان اردبیل در جریان است