مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 17:302020-02-15اقتصادي

اهدا 7 سری جهیزیه به زوج های جوان پارس آباد


به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت روز زن، بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها 7 سری جهیزیه در بین مددجویان خود توزیع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مریم نظامی عصر امروز در مراسم اهدا جهیزیه به مددجویان خیریه آبشار عاطفه ها ضمن تبریک روز زن، اظهار کرد: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و روز زن، 7 سری جهیزیه هر کدام به ملبغ 8 میلیون تومان بین نوعروسان تحت پوشش آبشار عاطفه ها توزیع شد.

وی افزود: اقلام جهیزیه اهدایی عبارتند از فرش، اجاق گاز، بخاری، جاروبرقی، سرویس خواب، پتو، و سرویس کامل آشپزخانه است که به کمک خیرین جمع آوری شده است.

مسؤول موسسه خیریه آبشار عاطفه ها گفت: امید است برگزاری این جشن سبب ترویج فرهنگ ازدواج آسان در  بین جوانان شود.

حجت الاسلام پورمحمد، مسؤول کتابخانه های شهرستان پارس آباد ازدواج را یک وظیفه دینی و شرعی دانست و اظهار کرد: از نگاه اسلام زن و مرد در کنار هم خانواده را تشکیل می دهند و در واقع اسلام زن را مایه آرامش در زندگی معرفی می کند.

وی افزود: دشمنان ملت بزرگ ایران به وسیله فضای مجازی مقابل تفکر اسلامی به میدان آمده اند تا بنیان خانواده را از بین ببرند.

مسؤول کتابخانه های شهرستان پارس آباد با بیان این که ازدواج عاقلانه و زندگی عاشقانه عامل استحکام بنیان خانواده است، تصریح کرد: ما مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا 7 سری جهیزیه به زوج های جوان پارس آباد

اهدا 7 سری جهیزیه به زوج های جوان پارس آباد