مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 17:102020-02-15حوادث

راننده پژو به 4 خودرو آسیب زد و موتورسوار را به بیمارستان فرستاد


رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از یک فقره تصادف جرحی بر اثر برخورد یک دستگاه پژو با سواری راکب موتورسیکلت در مسیر خیابان بیستون تقاطع دهم در منطقه 6 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ احسان مؤمنی گفت: در ساعت 16:30 برابر اعلام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در مسیر خیابان بیستون تقاطع دهم در منطقه 6، بلافاصله مأموران پلیس راهور پایتخت به همراه تیم اورژانس در محل حادثه حاضر شدند.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد که این تصادف بین یک دستگاه پژو با چهار وسیله موتور سیکلت، رنو ساندرو، موتورسیکلت و پژو که پارک بوده اند به وقوع پیوسته که در این حادثه راکب موتور سیکلت که در حال خارج شدن از محل بوده از ناحیه دست چپ و دست راست مصدوم شده که با حضور به موقع عوامل اورژانس به بیمارستان بقیه الله منتقل می شود.

وی تصریح کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان راهور عدم توجه به جلوی راننده پژو بوده است که پس از سیر مراحل قانونی نسبت به ترسیم کروکی جرحی اقدام و کلیه موارد تحویل کلانتری 125 یوسف آباد شد.

وی از رانندگان خواست در حین رانندگی تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از انجام هرگونه اقدامی که باعث شود حواس آنها از رانندگی پرت شود جدا خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راننده پژو به 4 خودرو آسیب زد و موتورسوار را به بیمارستان فرستاد

راننده پژو به 4 خودرو آسیب زد و موتورسوار را به بیمارستان فرستاد