مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 16:102020-02-15سياسي

مجوز تجدید قیمت برای کشت و صنعت مغان گرفته می شود


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تا آخر امسال و با رای دیوان محاسبات فروش کش و صنعت مغان ابطال و مجوز تجدید قیمت گرفته خواهد شد.

- صدیف بدری 26 بهمن در جلسه مطالبه گران بازار و اصناف در اردبیل با اشاره به تصویب طرح شفافیت هزینه های انتخاباتی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این مصوبه تبدیل به قانون شده و با ابلاغ شکل عملیاتی به خود گرفته تا هزینه کاندیداها و کمک های گروه های مختلف جامعه در قالب یک حساب خاص مورد بررسی قرار گرفته و در این زمینه با شفافیت هزینه ها اعلام شود.

وی خاطرنشان کرد: کمک افراد و اشخاص به کاندیداها در زمان انتخابات منع قانونی ندارد و طبق این قانون باید فرآیند هزینه کردها در ایام تبلیغات انتخاباتی مشخص شده و حتی ملک هایی که به رایگان در اختیار کاندیداها قرار می گیرد هزینه تقریبی آنها مشخص شود.

کاندیدای یازدهمین انتخابات دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با حضور در کمیسیون عمران سعی کردم تا برای راه آهن، توسعه بزرگراه ها و تجهیز فرودگاه اردبیل و همچنین حل مشکل آب شرب اردبیل و روستاها پیگیری های لازم را انجام داده و انتقال آب از ارس، عمارت و قزل اوزن را به مرکز استان پیگیری کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز تجدید قیمت برای کشت و صنعت مغان گرفته می شود

مجوز تجدید قیمت برای کشت و صنعت مغان گرفته می شود