مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 15:252020-02-15سياسي

روحانی: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی بازکردن فضا برای فعالیت خانم ها بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی روز شنبه در جلسه شورای عالی فضای مجازی با تبریک میلاد با سعادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین سالروز میلاد حضرت امام راحل، - رییس جمهور با بیان اینکه در جمهوری اسلامی گام های مؤثر و خوبی برای حقوق زنان برداشته شده است، گفت: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی بازکردن فضا برای فعالیت خانم ها بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی روز شنبه در جلسه شورای عالی فضای مجازی با تبریک میلاد با سعادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین سالروز میلاد حضرت امام راحل، با برشمردن فضائل و ویژگی های دخت گرامی پیامبر عظیم الشان اسلام، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی فضا برای فعالیت زنان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باز شد و زنان امروز در عرصه های مختلف حضوری فعال و اثرگذار دارند.

روحانی تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بخاطر فضایی که در کشور وجود داشت، زنان در جامعه حضور پیدا نمی کردند و بیشتر خانه نشین بودند و برخی خانواده ها حتی از حضور زنان در فعالیت های علمی و تحقیقاتی نیز احتیاط می کردند.

رییس جمهور افزود: به برکت انقلاب اسلامی، امروز زنان در حوزه های مختلف جامعه حضوری فعال دارند و در تشکل های مردم نهاد، و در میان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی بازکردن فضا برای فعالیت خانم ها بود

روحانی: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی بازکردن فضا برای فعالیت خانم ها بود