مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 12:562020-02-15سياسي

طرح هر مسجد، یک حقوقدان در مازندران رونمایی شد


این طرح با هدف کاهش مشکلات مردم و پرونده های دستگاه قضایی طراحی و اجرایی شده است.

بر اساس مفاد این طرح، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز رسیدگی به امور مساجد، مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلاء و کارشناسان قوه قضاییه، کانون وکلای دادگستری، سازمان بسیج حقوق دانان و کانون بازنشستگان قوه قضاییه از جمله نهادهای مشارکت کننده در این طرح هستند.

رونمایی از طرح هر مسجد یک حقوقدان همزمان با افتتاح و بهره برداری مسجد فاطمه الزهرا دادگستری کل مازندران صورت گرفته است و این مسجد در مساحت یک هزارو 200متر مربع در 2 طبقه ساخته شده است.

طبق آمار ستاد اقامه نماز ، مازندران دارای حدود چهار هزار مسجد است که کانون های فرهنگی و هنری در یک هزار و 132 مسجد این استان فعالیت می کند .

خلاء دانش حقوقی و قضایی در جامعه معاون فرهنگی قوه قضاییه روز شنبه در مراسم رونمایی رسمی از طرح هر مسجد یک حقوق دان در ساری گفت که بزرگتیرن مشکل دستگاه قضا که با شمار زیاد تشکیل پرونده و در نتیجه با طولانی شدن بررسی پرونده ها مواجه است ، خلا دانش حقوقی و قضایی بین مردم جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی با اظهار این که افزایش دانش قضایی و حقوقی و در نتیجه کاهش تشکیل پرونده در دادگستری ها از اهداف اجرای طرح هر مسجد یک حقوق دان است ، افزود: در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هر مسجد، یک حقوقدان در مازندران رونمایی شد

طرح هر مسجد، یک حقوقدان در مازندران رونمایی شد