مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 12:252020-02-15اقتصادي

مالیات، دلالان خودرو را فراری داد


در بودجه 99 تصمیم گرفته شده که خرید و فروش خودرو مشمول مالیات شود.

همین موضوع سبب شده سرمایه گذاران این بازار که مدتی است به بازار هجوم آورده و گرانی ها را هم رقم زده اند، - در بودجه 99 تصمیم گرفته شده که خرید و فروش خودرو مشمول مالیات شود.

همین موضوع سبب شده سرمایه گذاران این بازار که مدتی است به بازار هجوم آورده و گرانی ها را هم رقم زده اند، از اجرایی شدن این قانون و پرداخت مالیات های سنگین نگران شده و خودروهای انبار کرده خود را وارد بازار کنند که با این کار آن ها، التهاب بازار کم شده و قیمت ها کاهش یافته است.

احمد نعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازان ایران در رابطه با علت کاهش قیمت ها در بازار خودرو پس از روند صعودی اخیر با اعلام مطلب بالا به ایسنا گفت: اینکه قیمت ها کاهشی اند، عمدتا به دلیل تصمیم گرفته شده در بودجه 1399 است که پیش بینی شده برای خرید و فروش خودرو مالیات اخذ شود.

چند ماه است که سرمایه گذاران برای خرید خودرو هجوم آورده اند و اکنون که متوجه شده اند ممکن است دولت مالیات کلانی از آن ها دریافت کنند، نگران شده و در نتیجه خودروهای در انبار ذخیره شده را به بازار عرضه کرده اند.

وی ادامه داد: همزمان با این موضوع، با عرضه روزانه بیش از 2000 دستگاه هریک از خودروسازان بزرگ به بازار، قیمت ها کاهشی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات، دلالان خودرو را فراری داد

مالیات، دلالان خودرو را فراری داد