مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 11:562020-02-15سياسي

اعضای شورای عالی استان ها از مکاتبات وزارت کشور اطلاعی ندارند


نماینده مردم استان اردبیل در شورای عالی استان ها گفت: هیچ یک از اعضای شورای عالی استان ها به غیر از رییس شورا از نامه های وزارت کشور اطلاعی ندارد.

- غلامرضا ضیایی نماینده مردم استان اردبیل در شورای عالی استان ها در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره انتخابات هیأت رییسه دوره سوم شورای عالی استان ها اظهار داشت: همه ما باید تابع قانون باشیم و به قانون احترام بگذاریم و آن را رعایت کنیم.

وی تأکید کرد: اگر در انتخابات تخلفی صورت گرفته باشد باید تجدید انتخابات انجام شود.

نماینده مردم استان اردبیل در شورای عالی استان ها گفت: بنده در انتخابات هیأت رییسه شورای عالی استان ها عضو هیأت رییسه بودم و هنگام برگزاری انتخابات، وزارت کشور نامه ای به شورای عالی استان ها زده بود و خواستار به تعویق افتادن این انتخابات بود ولی محتویات آن نامه در اختیار اعضای شورای عالی استان ها توسط رییس، قرار نگرفت.

ضیایی گفت: بنده که در آن زمان عضو هیأت رییسه بودم از هیچ چیز اطلاعی نداشتم در صورتی که وزارت کشور و سازمان بازرسی نامه هایی را به شورای عالی استان ها ارسال کرده بودند.

  وی تأکید کرد: در جریان برگزاری انتخابات هم سه نفر از نمایندگان خوزستان در شورای عالی استان ها حضور نداشتند و به صورت غیر قانونی یک نفر از نمایندگانی که سلب عضویت شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای عالی استان ها از مکاتبات وزارت کشور اطلاعی ندارند

اعضای شورای عالی استان ها از مکاتبات وزارت کشور اطلاعی ندارند