مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 11:452020-02-15سياسي

2 کتاب با موضوع دفاع مقدس در یاسوج رونمایی می شود


سرهنگ امیرعباس آسمند روز شنیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این 2 عنوان کتاب از تولیدات امسال اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: کتاب ماسه ها و حماسه ها روایتگر خاطرات سرهنگ محمد ارشادی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بوده که از سوی ابوالحسن ناصرپور گردآوری شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کتاب از قصردشت تا قصرشیرین نیز روایت کننده خاطرات سرهنگ پاسدار عزیزقلی نیک پور رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس این استان بوده که از سوی سید علی حسینی نویسنده جوان استان گردآوری و تدوین شده است.

سرهنگ آسمند عنوان کرد: این 2 عنوان کتاب با حمایت مالی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد به چاپ رسیده است.

وی ابراز داشت: جمعی از مسؤولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرماندهان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم استان در آیین رونمایی از این 2 عنوان کتاب شرکت می کنند.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و 880 شهید، 317 آزاده و افزون بر 9 هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 کتاب با موضوع دفاع مقدس در یاسوج رونمایی می شود

2 کتاب با موضوع دفاع مقدس در یاسوج رونمایی می شود