مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 11:302020-02-15سياسي

همایش بین المللی علوم و فناوری نانو 24 اسفند در پردیس ارس دانشگاه تهران برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زهرا امام جمعه، رییس همایش و رییس پردیس ارس با اعلام این مطلب اظهار داشت: پردیس ارس با مشارکت گسترده دانشگاه های عراق و در راستای توسعه همکاری های علمی بین المللی بین استادان و پژوهشگران جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه .

- همایش بین المللی علوم و فناوری نانو، 24 اسفندماه 98 از سوی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران در دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زهرا امام جمعه، رییس همایش و رییس پردیس ارس با اعلام این مطلب اظهار داشت: پردیس ارس با مشارکت گسترده دانشگاه های عراق و در راستای توسعه همکاری های علمی بین المللی بین استادان و پژوهشگران جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه های کشورعراق و سوریه، همایش بین المللی علوم و فناوری نانو (با شماره مجوز 11410-98200 از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام) را در اسفندماه 1398 در دانشگاه تهران برگزارمی کند.

امام جمعه گفت: در این همایش ضمن ارائه تبادل آخرین یافته های پژوهشی و دستاورد های تحقیقاتی، زمینه گسترش تعاملات علمی و پژوهشی بین استادان و دانشجویان کشور های حاضر در همایش گسترش می یابد.

لازم به ذکر است، شرکت کنندگان می توانند مقالات خود را جهت ارائه در این همایش، حداکثر تا 10 اسفند ماه 98 در یکی از محور های نانو شیمی، نانو مواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی علوم و فناوری نانو 24 اسفند در پردیس ارس دانشگاه تهران برگزار می شود

همایش بین المللی علوم و فناوری نانو 24 اسفند در پردیس ارس دانشگاه تهران برگزار می شود