مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 10:552020-02-15سياسي

حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف تضمین کننده امنیت کشور است


نماینده مردم بندر لنگه در مجلس گفت: حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف تضمین کننده امنیت کشور است و قطعا مردم در دوم اسفند خالق حماسه ای دیگر خواهند بود.

- ناصر شریفی نماینده مردم لنگه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: انتخابات نماد مردم سالاری و حضور آگاهانه و همچنین بیداری مردم در کشور ماست و قطعاً هر چه مشارکت مردم در انتخابات گسترده تر باشد، دشمنان ما در پیاده کردن نقشه های شومشان در ایران ناموفق خواهند بود.

  وی افزود: آنچه که کمر دشمنان ما را خم می کند و آنها را مأیوس و ناامید می سازد، حضور مردم در انتخابات و صحنه های دیگر است.

حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف تضمین کننده امنیت کشور است.

  نماینده مردم بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم ما به اندازه ای فهیم و آگاه هستند که در انتخابات دوم اسفند باز هم خالق حماسه ای دیگر خواهند شد و همانطور که در این چهل و یک سال حماسه های فراوانی را خلق کردند، قطعاً این بار هم با حماسه بی نظیر خود، انقلاب و نظام را بیمه خواهند کرد.

  شریفی خاطرنشان کرد: هر چه مشارکت و حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، قطعاً مجلس قوی تری تشکیل خواهد شد و وقتی مجلسی با یک رأی حداکثری تشکیل می شود، در انجام وظایفش مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف تضمین کننده امنیت کشور است

حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف تضمین کننده امنیت کشور است