مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 10:452020-02-15سياسي

وکیل پور به نفع لیست ائتلاف از حضور در انتخابات مجلس انصراف داد


عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اعلام کرد که به نفع لیست ائتلاف شورای انقلاب از حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهدی وکیل پور عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه ای انصراف خود را از حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است: اینجانب فرزند جنوب شهر و زادگاه مردانگی و وفاداری به اسلام و انقلاب- منطقه دارالشهدای تهران- در مسیر تحقق گام دوم انقلاب اسلامی و با هدف مطالبه راهکارهای اجرایی برای حل مشکلات مردم و تحقق آرمان های مستضعفین جامعه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردم.

در این مسیر با توکل بر خدا و اتکا به نیروی جوانی خویشتن و حمایت جمعی از جوانان نخبه و انقلابی بر مبنای اصل تکلیف، برنامه های خود را برای تشکیل مجلسی کارآمد تقدیم ائتلاف نیروهای انقلاب نمودم.

در این مسیر برای به ثمر رسیدن طرح ها و برنامه ها با عزمی راسخ تر از قبل در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی حاضر خواهم بود و معتقدم می توان در مسیر اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های دیگر برای خدمت به مردم و کشور تلاش نمود.

  علیرغم انتقادات وارده فراوان به مدل وحدت در شورای ائتلاف و سبک مدیریت ضعیف آن که طرح این مسائل را در شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکیل پور به نفع لیست ائتلاف از حضور در انتخابات مجلس انصراف داد

وکیل پور به نفع لیست ائتلاف از حضور در انتخابات مجلس انصراف داد