مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 09:562020-02-15ورزشي

کبدی زنجان از رکود خارج شده است


حسن قره خانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در زمان حاضر شهرستان های ابهر، خرمدره، خدابنده، سلطانیه و ماهنشان در این رشته ورزشی فعال هستند و با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالا و وجود ورزشکاران مستعد و توانمند، رقیب جدی برای ورزشکاران شهرستان زنجان هستند.

وی اظهار داشت: برگزاری جشنواره ورزشی و مسابقات دانش آموزی کبدی و همچنین تشکیل کلاس های مربیگری در توسعه و ترویج و جلب و جذب علاقه مندان به این رشته ورزشی، تاثیر بسزایی داشته است که انتظار می رود در شهرستان های طارم و ایجرود نیز راه اندازی شود و هیات کبدی استان به جد، پیگیر موضوع است.

قره خانی تاکید کرد: هیات کبدی استان زنجان در زمینه شناسایی استعدادها و استعدادپروری، افزایش تعداد ورزشکاران و همگانی کردن و تبلیغ و ترویج این رشته ورزشی، تلاش وافر می کند و به همین منظور نیز از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود ازجمله رسانه های گروهی بهره گرفته و می گیرد.

وی با بیان اینکه این هیات برای قرار گرفتن تیم کبدی زنجان در بین 10 استان برتر این رشته ورزشی، تلاش وافر و جدی دارد و پتانسیل و ظرفیت لازم در کبدی زنجان برای رسیدن به این جایگاه وجود دارد، افزود: درحال حاضر زنجان جزو 20 استان برتر کشور در این رشته ورزشی است که حاصل تلاش های بسیار زیاد فعالان این عرصه، برای دستیاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کبدی زنجان از رکود خارج شده است

کبدی زنجان از رکود خارج شده است