مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 09:202020-02-15سياسي

ماجرای گرفتاری 2 هزار ساله بشر و مکاشفه «یوحنا»


مؤلف دایره المعارف موعود آخرالزمان با اشاره به مکاشفه یوحنا گفت: فاطمه زهرا (س) از خاندان بنی اسماعیل می آید که 12 امام معصوم را به دنیا می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس، یکصد و سی نهمین نشست از سلسله نشست های ماهانه فرهنگ مهدوی روز پنجشنبه 24 بهمن ماه به همت مؤسسه فرهنگی هنری موعود عصر در حوزه هنری برگزار شد.

  مراجعه یهود به مکاشفات قبل از بعثت پیامبر (ص) در ابتدای این نشست اسماعیل شفیعی سروستانی مدیرمؤسسه فرهنگی هنری موعود عصر (عج) با تأکید بر اینکه گفتمان مهدوی در ایران به مباحث ذوقی و عواطف رقیق و موضوعاتی از قبیل غیبت صغری و غیبت کبری منحصر شده است، بیان داشت: با این وضعیت به مشکلات زیادی دچار خواهیم شد که الان هم مبتلا هستیم.

در مباحث توراتی و انجیلی فصل بسیار مهمی به نام مکاشفات وجود دارد.

مکاشفات رحمانی که برداشت های شیطانی از آن صورت گرفته و بحث بسیار مهمی است.

وی با اشاره به اینکه قبل از بعثت رسول خدا (ص)، یهود و نصارا با مراجعه به این مکاشفات درباره آینده و درباره مسلمانان می اندیشیدند و برای آن استراتژی و تاکتیک تعریف می کردند، افزود: امروز هم با مراجعه به این مکاشفات برای خود و برای مستضعفان و به ویژه شیعیان نقش تعیین می کنند و بر اساس آن استراتژی های سیاسی، اقتصادی و نظامی تعریف می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای گرفتاری 2 هزار ساله بشر و مکاشفه «یوحنا»

ماجرای گرفتاری 2 هزار ساله بشر و مکاشفه «یوحنا»