مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 08:202020-02-15سياسي

کاندیداها در تبلیغات خود دستاوردهای نظام را زیر سؤال نبرند


نماینده مردم لردگان در مجلس ضمن تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: کاندیداها در تبلیغات خود دستاوردهای نظام را زیر سؤال نبرند و اگر مشکلات را بیان می کنند راه حل آنها را هم به مردم ارائه دهند.

- محمد خالدی سردشتی نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: باید با مشارکت بالا در انتخابات اجازه ندهیم که دشمنان نقشه های شوم خود را در کشورمان عملیاتی کند و با حضور پررنگ خود خنثی کننده توطئه دشمنان برای ایجاد تفرقه و و اختلاف در کشور باشیم.

وی افزود: مردم به خوبی این را می دانند که اگر اشکالاتی هم هست در سطح امور اجرایی است و نه در سطح نظام و مردم هم به خوبی این را می دانند و هیچ وقت این مشکلات را به اصل نظام ربط نمی دهند و ما همواره شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات بوده ایم.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان کشور ما و در راس آنها آمریکا به دنبال ایجاد تفرقه و شکاف بین نظام و مردم در ایران است که این میسر نخواهد بود؛ چراکه مردم ما بیدار و هوشیارند و تاکنون هم مشاهده کرده ایم که تمام توطئه های دشمن با وجود رهبر قدرتمند و باهوش و حضور مردم در صحنه خنثی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداها در تبلیغات خود دستاوردهای نظام را زیر سؤال نبرند

کاندیداها در تبلیغات خود دستاوردهای نظام را زیر سؤال نبرند