مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 07:152020-02-15سياسي

فرماندار بافق: نامزدهای مجلس قانون تبلیغات را رعایت کنند


محمد زاده رحمانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه ایجاد شور و نشاط از جمله ضرورت های انتخابات است اظهار داشت: مطابق ماده 65 قانون انتخابات برخی اقدامات در فعالیت های تبلیغاتی توسط نامزدها، احزاب و گروه ها و اشخاص حقیقی و حقوقی جرم است و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

رییس ستاد اجرایی انتخابات شهرستان تصریح کرد: هرگونه تخریب، هتک حرمت و حیثیت نهادها، افراد و یا نامزدها از سوی نامزدان انتخابات و طرفداران آن ها از مصادیق جرم و خلاف قانون است.

این مسوول سیاسی شهرستان با اشاره به ممنوع بودن دیوارنویسی از سوی نامزدها با توجه به نزدیک بودن عید نوروز گفت: نامزدها انتخاباتی و هواداران آنها به موقعیت بافق در آستانه سفر گردشگران نوروزی به منطقه توجه داشته باشند و با دیوار نویسی چهره شهر را زشت نکنند.

زاده رحمانی با بیان اینکه مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی یک هفته است، تصریح کرد: ساعت 24 چهارشنبه هفته گذشته تبلیغات رسمی آغاز شد و ساعت هشت صبح پنجشنبه این هفته پایان می یابد و اول اسفند سکوت تبلیغاتی برای ورود به ایستگاه نهایی رقابت ها در روز جمعه و حضور مردم در پای صندوق های رای است.

مرکز حوزه انتخابیه مهریز که شامل شهرستان های بافق، مهریز، ابرکوه،خاتم و بهاباد است با حدود 250 هزار نفر جمعیت یک ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بافق: نامزدهای مجلس قانون تبلیغات را رعایت کنند

فرماندار بافق: نامزدهای مجلس قانون تبلیغات را رعایت کنند