مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 07:062020-02-15سياسي

تنور داغ انتخابات و نان سوخته برخی نامزدها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، انتشار اکاذیب توسط تعدادی اندک از نامزدهای مجلس شورای اسلامی به منظور تخریب سایر نامزدها اقدامی غیراخلاقی است که با نظارت قوی دستگاه قضایی و پلیس می تواند علاوه بر تخریب خود شخص و طرفدارانش، راه ورود فرد خاطی را به بهارستان برای همیشه مسدود کند.

هر چند بی تقوایی های این قبیل افراد نمی تواند محبوبیت و جایگاه نامزدهای خدامحور و مردمی را در انظار ملت بصیر ایران خدشه دار کند اما ایجاد تشنج و بی اعتمادی بین آحاد مختلف جامعه آنهم در عرصه و برهه حساسی چون ایام تبلیغات انتخاباتی و موعد برگزاری انتخاباتی سرنوشت ساز می تواند زمینه بروز مشکلاتی چون ناآرامی ها را موجب شود.

در حالی که ملت بصیر و ولایی ایران سره را از ناسره تشخیص می دهند و با دقت نظر و تحت ولای ولی امر مسلمین جهان نماینده اصلح خود را با معیارهای ولایی و تخصص به مجلس می فرستند اما می طلبد بیش از پیش در انتخاب نامزد اصلح دقت نظر و اهتمام ویژه داشته باشیم.

از طرفی پلیس تخصصی فتا به طور پیوسته فضای مجازی را به منظور پیشگیری از تخلفات انتخاباتی رصد می کند و این خود عاملی برای پیشگیری از جرائم مختلف در این فضا است اما هستند افرادی که در کارزار تبلیغات، دنیا و آخرت خود را به نیت تامین منافع فدای چند صباحی از دنیای دیگران می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنور داغ انتخابات و نان سوخته برخی نامزدها

تنور داغ انتخابات و نان سوخته برخی نامزدها