مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 07:052020-02-15اقتصادي

ایلام استانی بکر و جذاب، برای سرمایه گذاران خارجی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: منطقه ویژه اقتصادی مهران دارای زیرساخت های مناسبی است که سرمایه گذاران خارجی و داخلی می توانند با سرمایه گذاری در این منطقه از مزایای آن بهره مند شوند.

- ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: منطقه ویژه اقتصادی مهران دارای زیرساخت های مناسبی است که سرمایه گذاران خارجی و داخلی می توانند با سرمایه گذاری در این منطقه از مزایای آن بهره مند شوند.

حیدر نعمتی در دیدار با سرمایه گذاران خارجی اظهار کرد: برخورداری از زیرساخت های مناسب، زمین ارزان قیمت، معافیت مالیاتی، صدور مجوز اقامت و .

از جمله مزایای در نظر گرفته شده برای سرمایه گذاران خارجی است.

وی با بیان اینکه این منطقه ویژه با مساحت 807هکتار اکنون با حضور چندین سرمایه گذار داخلی فعالیت می کنند و در آستانه تبدیل به منطقه آزاد تجاری صنعتی است، تصریح کرد: استان ایلام با توجه به شرایط ویژه جغرافیایی امکان صادرات کالا از طریق مرز بین المللی مهران را دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه ایجاد صنایع تبدیلی تکمیلی، بوم گردی و گردشگری، توریسم درمانی، صنایع دستی، نفت و گاز و پتروشیمی و توسعه بخش های کشاورزی را از جمله ظرفیت های استان در حوزه سرمایه گذاری است، گفت:اکنون چند واحد آب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام استانی بکر و جذاب، برای سرمایه گذاران خارجی

ایلام استانی بکر و جذاب، برای سرمایه گذاران خارجی