مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 06:552020-02-15سياسي

147 شعبه اخذ رای در نهاوند پیش بینی شده است/ تخلف انتخاباتی نداشتیم


به منظور برگزاری انتخابات مجلس 147 شعبه اخذ رای ثابت و سیار در نهاوند ایجاد شده است.

- مراد ناصری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با اشاره به ورود انتخابات به مرحله عملیاتی اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان نمایندگی مجلس از بامداد 24 بهمن ماه آغاز شد و تا 24 ساعت پیش از شروع انتخابات ادامه دارد.

وی افزود: در کار برگزاری انتخابات حدود 2 هزار و 500 نفر از عوامل اجرایی شامل عوامل اجرایی ، نظارت و انتظامی مشارکت دارند.

فرماندار نهاوند از برگزاری دوره های آموزشی برای عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار خبر داد و گفت: تاکنون چندین جلسه آموزشی و توجیهی به منظور بالا بردن سلامت انتخابات برای نمایندگان فرماندار، عوامل اجرایی و بازرسان وزارت کشور برگزار شده است.

وی گفت: به منظور برگزاری انتخابات دوم اسفندماه 147 شعبه اخذ رای ثابت و سیار در نهاوند تعریف شده که 54 صندوق آن سیار و 93 شعبه نیز ثابت است.

ناصری در خصوص نظارت بر روند تبلیغات کاندیداها گفت: عوامل هیات های اجرایی و عوامل نظارتی بر روند تبلیغ کاندیداها نظارت دارند که خوشبختانه تاکنون موردی از تخلفات تبلیغاتی گزارش نشده است.

وی به سازماندهی و برنامه ریزی دقیق در این دوره انتخابات پرداخت و افزود: این سازماندهی و برنامه ریزی با هدف افزایش کارایی، بهره وری، سلامت انتخابات و افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

147 شعبه اخذ رای در نهاوند پیش بینی شده است/ تخلف انتخاباتی نداشتیم

147 شعبه اخذ رای در نهاوند پیش بینی شده است/ تخلف انتخاباتی نداشتیم