مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 06:202020-02-15اقتصادي

آغاز آموزش های متقاضیان طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار استان بوشهر


دبیر اجرایی طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار استان بوشهر از شناسایی و آغاز آموزش تخصصی و عملی حدود 50 درصد از متقاضیان این طرح خبر داد.

- ایسنا/بوشهر دبیر اجرایی طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار استان بوشهر از شناسایی و آغاز آموزش تخصصی و عملی حدود 50 درصد از متقاضیان این طرح خبر داد.

محسن پرویز با اعلام این خبر به ایسنا عنوان کرد: در حال حاضر طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار استان بوشهر در چهار مرحله شناسایی و ارزیابی متقاضیان، شناسایی پیشران ها، استعداد سنجی و توانمندسازی و نهایتاً اتصال به بازار در حال انجام است که ما در گام نخست مزیت های استانی را طی جلسات و مصاحبه های پی درپی که با دستگاه های اجرایی مرتبط با طرح داشتیم را شناسایی کردیم.

وی ادامه داد: نهایتاً دو مزیت حصیربافی و تولید پوشاک با توجه به پیشران های موفقی که در این دو رسته داشتیم شناسایی شدند.

همان طور که مستحضرید اصلی ترین وجه تمایز این طرح با سایر طرح های مشابه بحث اتصال به بازار است که انشاالله این مهم به کمک پیشران های شناسایی شده اتفاق خواهد افتاد.

در حال حاضر از سهمیه 135 نفر که برای استان بوشهر پیش بینی شده از 240 نفر لیست ارسالی حدود 71 نفر اعلام آمادگی کرده اند که واجد شرایط در طرح بودند که 51 نفر از این تعداد، آموزش آن ها در سه شهرستان بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز آموزش های متقاضیان طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار استان بوشهر

آغاز آموزش های متقاضیان طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار استان بوشهر