مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 بهمن 1398 ساعت 06:152020-02-15اقتصادي

اشتغال 20 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد تا پایان سال 1400


مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از اشتغال 20 هزار دانشجوی جوان این دانشگاه و عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تا پایان سال 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، تفاهم نامه همکاری بین باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با امضای بابک نگاهداری مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و عیسی منصوری معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شد.

نگاهداری در حاشیه امضای تفاهم نامه، گفت: این تفاهم نامه که در راستای اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی انجام شده و زمینه اشتغال 20 هزار دانشجو و عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی را تا پایان سال 1400 فراهم می کند.

وی افزود: طبق این تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان متعهد شد که تعریف کد شناسایی برای واحدهای تابعه، فارغ التحصیلان شغل اولی را شناسایی و جهت کارورزی معرفی کند.

مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مقابل متعهد شد با پرداخت سهم بیمه کارفرما مجموعاً تا حداکثر 24 ماه برای هر کارورز، پوشش بیمه مسئولیت و حوادث برای کارورزان در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال 20 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد تا پایان سال 1400

اشتغال 20 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد تا پایان سال 1400