مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 15:552020-02-14حوادث

کلاهبرداری تحت عنوان لیزینگ خودرو همچنان قربانی می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت در تشریح این خبر گفت: - سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که تحت پوشش فروش خودرو اقساطی به کلاهبرداری از شهروندان می پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت در تشریح این خبر گفت: اواخر تابستان سال جاری شکایتی تحت عنوان کلاهبرداری از طریق فروش خودرو اقساطی از مرجع قضایی به منظور رسیدگی تخصصی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی ارجاع گردید.

با توجه به تعداد بالای شکات رسیدگی و دستگیری متهم پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

با تحقیقات میدانی و انجام اقدامات پلیسی کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در محله امام زاده حسن شده و در یک اقدام غافلگیرانه در ساعت پنج صبح بیست و دوم بهمن ماه وی را که رضا 35 ساله نام داشت دستگیر و به اداره چهاردهم پلیس آگاهی منتقل می نمایند.

سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور افزود: رضا که مدیرعامل شرکت بود پس از انتقال به پلیس آگاهی مورد بازجویی قرار گرفت و در تشریح شیوه و شگرد کلاهبرداری خود گفت:: ایده این کار را از یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری تحت عنوان لیزینگ خودرو همچنان قربانی می گیرد

کلاهبرداری تحت عنوان لیزینگ خودرو همچنان قربانی می گیرد