مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 11:502020-02-14بين الملل

البرهان: عادی سازی روابط با اسراییل به نفع سودان است!


رییس شورای انتقالی سودان اعلام کرد که دیدارش با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در چارچوب منافع ملی سودان و در خصوص حذف نام این کشور از لیست کشورهای حامی تروریسم بوده است.

- البرهان: عادی سازی روابط با اسراییل به "نفع" سودان است! رییس شورای انتقالی سودان اعلام کرد که دیدارش با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در چارچوب "منافع ملی" سودان و در خصوص حذف نام این کشور از لیست کشورهای حامی تروریسم بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالفتاح البرهان، رییس شورای انتقالی سودان در گفتگوی مطبوعاتی با الشرق الاوسط، تاکید کرد که تماس ها و ارتباطات با اسراییل قطع نخواهد شد و این امر به نفع سودان است! البرهان در ادامه افزود: ما بر نقش طرف اسراییلی در حمایت از حذف نام سودان از فهرست کشورهای حامی تروریسم تاکید داریم.

وی همچنین تصریح کرد: ما در راستای تحقق منافع سودان تلاش خواهیم کرد و شورای وزیران تماس ها و ارتباطات بعدی را ترتیب خواهد داد و روابط دیپلماتیک را به محض توافق بر سر برقراری آن مدیریت می کند.

رییس شورای انتقالی سودان همچنین اعلام کرد که وی در انتظار تکمیل اقدامات برای تعیین زمان سفرش به واشنگتن برای دیدار با دونالد ترامپ، رییس جمهوری این کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرهان: عادی سازی روابط با اسراییل به نفع سودان است!

البرهان: عادی سازی روابط با اسراییل به نفع سودان است!