مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 11:402020-02-14ورزشي

ورزشگاه های گیلان از مدار خارج شدند/ عدم پاسخگویی آقای رییس!


درحالی که رقابت های فوتبال در نیم فصل دوم لیگ یک مردان و لیگ برتر بانوان به اوج حساسیت خود رسیده با بی تدبیری مسؤولین ورزش گیلان، ورزشگاه های این استان از مدار خارج و تیم های بزرگ استان با چالشی عجیب روبه رو شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تعویق دیدار سپیدرود رشت در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ یک باعث شده نگاه ها به سمت مسؤولین ورزش استان دوخته شده و دوستداران فوتبال این بار غم ورزشگاه های نیمه مخروبه خود را داشته باشند! لغو دیدار سپیدرود با بی تدبیری مسؤول ورزشگاه سردار جنگل رشت! سپیدرود در حالی نمی تواند روز شنبه از سرخ پوشان در خانه و در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبانی کند که هیچ دخل و تصرفی در این ورزشگاه ندارد؛ تنها ورزشگاه کلان شهر رشت که قابلیت برگزاری مسابقه در رقابت های لیگ یک را دارد در اقدامی عجیب از هیئت فوتبال گیلان گرفته شده و در مزایده ای به کمیل رسولی واگذار شد؛ رسولی ورزشگاه سردار جنگل را با مبلغ 12 میلیون و ورزشگاه عضدی رشت را با مبلغ 17 میلیون تومان به صورت قراردادی سه ساله اجاره کرد.

پس از گذشت سه ماه از اجاره این دو ورزشگاه به بخش خصوصی، نخستین ترکش این واگذاری به تیم های رشتی اصابت کرده است! از اوایل هفته بود که مسؤولین هواشناسی نسبت به بارش شدید برف هشدارهای لازم را داده و حتی مسؤولین هیئت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه های گیلان از مدار خارج شدند/ عدم پاسخگویی آقای رییس!

ورزشگاه های گیلان از مدار خارج شدند/ عدم پاسخگویی آقای رییس!