مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 11:252020-02-14سياسي

امام جمعه موقت شیراز: مردم به کاندیدایی که ریخت و پاش می کند رای نمی دهند


حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه شیراز افزود: مردم با خود فکر می کنند این فردی که این همه هزینه می کند وقتی وارد مجلس شد چگونه می خواهد این هزینه ها را جبران و جایگزین کند.

وی، ضمن تاکید بر لزوم دقت و هوشیاری مردم در انتخاب افراد اصلح تصریح کرد: انتخاب باید با چشم باز انجام شود و در انتخابات افراد باید معیارهایی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند را مد نظر قرار داد.

او اظهار داشت: فردی که قرار است به عنوان نماینده مجلس انتخاب شود باید با ایمان، انقلابی و شجاع باشد، از هیاهوی آمریکا به خود نلرزد، اگر در جایی انحرافی و خلافی دید محکم بایستد، فریاد بزند و رسوا کند نه اینکه به دنبال زد و بند باشد.

حجت الاسلام رضوی اردکانی گفت: شورای نگهبان در حد مقدورات صلاحیت افردای را در شیراز تایید کرده اما مردم نباید به این اکتفا کنند، خودشان هم باید تحقیق کنند، بیشتر بشناسند و به آن کس که صلاحیت بیشتری دارد رای دهند و بدانند که همه ما در مقابل این رای در روز قیامت باید پاسخگو باشیم.

امام جمعه موقت شیراز، یکی از مسائل مهم و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را مساله حضور حداکثری در انتخابات دانست و گفت: حضور در پای صندوق رای بسیار مهم است چرا که این حضور یک تیر به قلب دشمن است و بنابراین همه بیایند و با چشم باز این امان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت شیراز: مردم به کاندیدایی که ریخت و پاش می کند رای نمی دهند

امام جمعه موقت شیراز: مردم به کاندیدایی که ریخت و پاش می کند رای نمی دهند