مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 11:252020-02-14سياسي

شرایط برای رقابت جناح های مختلف در انتخابات 98 در مرکزی فراهم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه در مصلای بیت المقدس شهر اراک، ضمن تبریک فرارسیدن روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و اشاره به انتخابات مجلس پیش رو، اظهار داشت: برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی هفت هزار نفر در کشور توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک افزود: در همین رابطه در استان مرکزی نیز ظرفیت مناسبی برای کاندیداهای همه جناح ها برای رقابت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مهیا است.

دری نجف آبادی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در راستای توسعه کشور، خدمت گزاری به مردم را مدنظر قرار دهند و به طور جدی به رفع و حل مشکلات جامعه توجه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی باید جایگاه افراد با صداقت و بهره مند از منش اخلاقی و اسلامی باشد، در همین راستا انتظار می رود کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و کسانی که برای آنها تبلیغات می کنند، در تبلیغات انتخاباتی اخلاقیات را مدنظر قرار دهند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به انقلاب و شهدا و سردار شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد: شهادت سپهبد سلیمانی و یارانش افتخاری بود که موجب تحکیم شجره طیبه انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برای رقابت جناح های مختلف در انتخابات 98 در مرکزی فراهم است

شرایط برای رقابت جناح های مختلف در انتخابات 98 در مرکزی فراهم است