مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 11:052020-02-14ورزشي

کم تحرکی در استان یزد بالاتر از میانگین کشوری


معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کشور اظهار کرد: یکی از اصلی ترین مشکلات ورزش کشور شیوع کم تحرکی است که میانگین آن در کشور 57 درصد و در استان یزد 65 درصد است.

- ایسنا/یزد معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان کشور اظهار کرد: یکی از اصلی ترین مشکلات ورزش کشور شیوع کم تحرکی است که میانگین آن در کشور 57 درصد و در استان یزد 65 درصد است.

سید عبدالحمید احمدی روز پنجشنبه 24 بهمن ماه در جمع روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان یزد، مشکل اصلی ورزش کشور را شیوع کم تحرکی دانست و اظهار کرد: امروز مشکل ما ورزش قهرمانی، مدال آوری و موفقیت در المپیک نیست بلکه با بحرانی به نام شیوع کم تحرکی مواجه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بحران کم تحرکی بدین معنا است که مردم و جامعه ما آمادگی زیادی برای بیمار شدن دارد و نتیجه بیماری نیز افزایش هزینه های مادی، روحی و معنوی برای آحاد جامعه است.

احمدی با بیان این که کشور دچار شیوع قابل توجه بیماری های غیر واگیر است، تأکید کرد: دلیل اصلی بیماری های غیر واگیر همچون دیابت، بیماری های قلبی و عروقی، تنفسی و سرطان، تغذیه ناسالم، کم تحرکی و بی تحرکی عنوان می شود که میزان آن در جمعیت ایران 57 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم تحرکی در استان یزد بالاتر از میانگین کشوری

کم تحرکی در استان یزد بالاتر از میانگین کشوری