مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 10:552020-02-14ورزشي

برگزاری جشنواره «دا» در قلعه حسن خان مهردشت ابرکوه


پنجمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی «دا» در قالب طرح ملی از فجر تا نوروز با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در شهر مرداشت ابرکوه برگزار شد.

- ایسنا/یزد پنجمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی دا در قالب طرح ملی از فجر تا نوروز با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در شهر مرداشت ابرکوه برگزار شد.

سید عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش در این مراسم اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان به توسعه ورزش های بومی و محلی روستایی و عشایری اهتمام دارد و به توسعه ورزش در روستاها اهمیت ویژه ای می دهد.

وی خاطرنشان کرد: باید بیش از گذشته شاهد توسعه رشته های بومی محلی و بازی های سنتی به عنوان یک میراث ارزشمند در روستاها باشیم لذا وزارت ورزش و جوانان حمایت ویژه خود را از این مقوله خواهد داشت و امید است این جشنواره به توسعه فعالیت های ورزشی در بین مادران، دختران و همسران منطقه کمک کند.

محمدمهدی متوسل رییس اداره ورزش و جوانان ابرکوه هم در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این جشنواره هر ساله در یکی از شهرستان ها برگزار می شود و امسال این مهم به میزبانی قلعه حسن خان شهر مهردشت برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره «دا» در قلعه حسن خان مهردشت ابرکوه

برگزاری جشنواره «دا» در قلعه حسن خان مهردشت ابرکوه