مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 10:052020-02-14سياسي

انتخابات را تجلی اقتدار نظام بدانید/ حضور باشکوه در دوم اسفند تداوم راه شهدا است


انتخابات دوم اسفندماه تجلی اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و حضور با شکوه در آن ارتقای تراز نظام در ابعاد مختلف خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: انتخابات دوم اسفندماه جلوه باشکوهی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی بشمار می رود و حضور متحد و منسجم مردم در این انتخابات سبب ارتقای تراز نظام جمهوری اسلامی ایران و غلبه بر دشمنی ها خواهد شد.

وی با بیان این که کاندیداها رقابت انتخاباتی را با اخلاق و انصاف توام کنند، افزود: رقم خوردن انتخاباتی با شکوه و پرصلابت از رقابت سالم کاندیداها با یکدیگر حاصل می شود و کاندیداها و هواداران شان نقش مهمی در رقم خوردن انتخاباتی پر شور دارند.

حجت الاسلام عبادی زاده اضافه کرد: تبلیغات وسیعی از سوی دستگاه های رسانه ای و سیاسی جبهه استکبار بر اثرگذاشتن بر انتخابات دوم اسفندماه به راه افتاده است که مردم ما را از شرکت در انتخابات مأیوس کنند اما باید به آنها گفت که شما 40 سال است که در پی ناامید ساختن این ملت هستند اما راه به جایی نبرده و نخواهید برد.

حجت الاسلام عبادی زاده ادامه داد: انتخابات این دوره با توجه به قرارگیری در اولین سال از دهه پنجم انقلاب اسلامی از اهمیت فراوانی برخوردار است و یکی از دلایل فشاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات را تجلی اقتدار نظام بدانید/ حضور باشکوه در دوم اسفند تداوم راه شهدا است

انتخابات را تجلی اقتدار نظام بدانید/ حضور باشکوه در دوم اسفند تداوم راه شهدا است