مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 09:452020-02-14سياسي

تاکید امام جمعه اقلید:لزوم حضور حداکثری و بابصیرت در انتخابات


امام جمعه اقلید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات نسبت به دقت بیشتر در انتخاب درست تأکید کرد و گفت: در سرنوشت خود سهیم بوده و در انتخاب نماینده خوب کوشا باشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه امروز این شهر به حضور حماسی و مؤثر مردم در چهل ویک سال پس از پیروزی انقلاب در   تهدیدها و تحریم ها، مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن ها آمریکا ودفاع  از مظلومان جهان استقامت و ایستادگی اشاره کرد.

وی اظهار داشت: ملت غیور ایران اسلامی در راه پیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر این وحدت و انسجام و انزجار از استکبار جهانی را را فریاد زدند و به ندای رهبر لبیک گفتند.

امام جمعه اقلید تصریح کرد: دولت و مجلس باید قدردان این  ملت همیشه درصحنه باشند و در راستای رفع مشکلات آن ها کوشا باشند زیرا در برابر دشمنان ایستادگی می کنند.

خطیب جمعه اقلید تأکید کرد: دشمن تهدیدی جز حرف ندارد و همان گونه که در ماجرای عین الاسد هیچ عکس العملی نشان ندادند، جرئت هیچ کاری ندارند و می دانند با کوچک ترین اقدامی، موشک های سپاه و ارتش ما آماده شلیک هستند.

طالبی ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک گفت و از جایگاه ارزشمند زن در اسلام سخن گفت و با گرامی داشت یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: این سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امام جمعه اقلید:لزوم حضور حداکثری و بابصیرت در انتخابات

تاکید امام جمعه اقلید:لزوم حضور حداکثری و بابصیرت در انتخابات