مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 09:102020-02-14اقتصادي

فروش ریل های کارکرده راه آهن ممنوع شد/ تفاهم با ذوب آهن درباره قیمت ریل


مدیرعامل راه آهن با بیان اینکه از ابتدای سال جاری فروش ریل های کارکرده راه آهن ممنوع شده است، گفت: این ریل ها در ساخت خطوط فرعی برای اتصال کارخانجات و مراکز بار به شبکه ریلی طبق بند 25 سیاست های کلی برنامه ششم استفاده می شود.

- سعید رسولی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس  با تأکید بر اینکه حمل ونقل ریلی ایمن ترین، پاک ترین و بهترین شیوه حمل ونقل محسوب می شود، اظهار داشت: حمل ونقل ریلی در دنیا به دلیل ویژگی های منحصر به فرد در توسعه و اثرگذاری در اقتصاد کشورها مورد توجه است.

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه  حمایت از تولید داخل و رونق تولید در حمل ونقل ریلی را در اولویت کاری خود قرار داده ایم، گفت: پیش بینی می شود سال آینده شاهد شکوفایی خوبی در حوزه تولیدات داخلی صنایع ریلی داشته باشیم.

وی درباره استفاده شرکت راه آهن از ریل تولید داخل، برای احداث خطوط دوم ریلی ، بیان کرد: راه آهن جمهوری اسلامی ایران اولین شرکتی بود که برای خرید ریل با ذوب آهن اصفهان قرارداد منعقد کرد، ما امروز قراردادی فعال با ذوب آهن به ظرفیت 40 هزار تن ریل داریم که 3 هزار تن را تحویل گرفته ایم و در شبکه ریلی در حال استفاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش ریل های کارکرده راه آهن ممنوع شد/ تفاهم با ذوب آهن درباره قیمت ریل

فروش ریل های کارکرده راه آهن ممنوع شد/ تفاهم با ذوب آهن درباره قیمت ریل