مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 09:102020-02-14پزشكي

حمایت محک از 19هزار کودک مبتلا به سرطان/شرط کاهش هزینه های درمان


افزایش آگاهی عمومی درباره سرطان کودکان باعث تشخیص زود هنگام بیماری می شود و این مهم ضمن افزایش اثر بخشی درمان، هزینه ها را نیز کاهش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آراسب احمدیان در تشریح اهداف بیانیه چشم انداز این مؤسسه در خصوص ارتقای سطح آموزش سرطان کودکان در جامعه، افزود: محک در تلاش است تا در سایه آموزش و اطلاع رسانی، بیماری کودکان در مراحل اولیه تشخیص داده شود و از لحظه تشخیص بیماری کودک و خانواده وی تحت حمایت قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه بیانیه چشم انداز محک از طریق سایت محک برای عموم قابل مشاهده است، عنوان کرد: محک باید جامعه را نسبت به آخرین اخبار در ارتباط با سرطان آگاه ساخته و مناسب ترین اطلاعات، توصیه ها و منابع لازم را در اختیار جامعه قرار می دهد.

بخش دیگری از این بیانیه تأکید دارد که از طریق گسترش همکاری با مؤسسات تحقیقاتی و درمانی ملی و بین المللی فعال در زمینه سرطان، به کاهش نرخ ابتلاء به سرطان در کودکان و روش های مؤثر درمان دست خواهد یافت.

مدیر عامل محک گفت: به منظور تحقق اهداف پیش روی بیانیه چشم انداز مموسسهسعی در توسعه همکاری های ملی و بین المللی با سازمان ها و نهادهای مردم نهاد مطرح و فعال در این حوزه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت محک از 19هزار کودک مبتلا به سرطان/شرط کاهش هزینه های درمان

حمایت محک از 19هزار کودک مبتلا به سرطان/شرط کاهش هزینه های درمان