مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 بهمن 1398 ساعت 09:052020-02-14سياسي

واگذاری مجموعه های فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی به بخش خصوصی ضروری است


حجت الاسلام محمدعلی انصاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به افتتاح مجتمع فرهنگی، هنری غدیر سمیرم بعد از 16 سال اشاره کرد و اظهارداشت: این مجتمع در اختیار اداره مربوطه در شهرستان است اما در صورت ورود بخش غیر دولتی با شرایطی واگذار خواهد شد.

به گفته وی مشابه این مجتمع و سالن های فرهنگی و هنری در شهرستان های دیگر استان و حتی سایر استان ها داریم که به بخش غیردولتی واگذار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان افزود: اگر امکان این واگذاری سمیرم فراهم شود می توان آن را با نظارت اداره ارشاد اسلامی به آن بخش واگذار و تصدی گری دولت را کاهش داد.

انصاری تاکید کرد: مدیریت دولتی فعالیت ها با توجه به مشکلات موجود و بزرگی نهاد دولت به صلاح نبوده و اگر بخش غیردولتی به این مجموعه ها ورود کند، رقابت و کیفیت برنامه ها بهتر می شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد کتاب های فرهنگی و هنری مرتبط به بخش های مختلف را در مجتمع فرهنگی سمیرم در دسترس هنرمندان قرار دهیم، افزود: هر چقدر فرهنگیان و هنردوستان سمیرمی مطالبه کتاب داشته باشند ما نیز تلاشمان در این زمینه را بیشتر خواهیم کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان تاکید کرد: وقتی می خواهند یک کشور، شهر و یا استان و حتی مجموعه ای را در ابعاد فرهنگی بسنجند، کتاب و مطالعه را بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری مجموعه های فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی به بخش خصوصی ضروری است

واگذاری مجموعه های فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی به بخش خصوصی ضروری است